Tuesday, October 30, 2018

My Teddy




this is my Mr Teddy

◕ he is a good friend of mine.
◕ kawan baik yang sangat rapat.
◕ my crime partner
◕ my sparring partner
◕ my bae

what best about him?
◕ good listener
◕ always there when you need him
◕  penyabar
◕ flexible (senang masuk kepala)


5 things to describe him
◕ gila
◕ kuat tido
◕ kaki sakat orang
◕ good companion
◕  muka ustaz (hahahah)

why he is important to me? 
orang yang paling rapat - dia kadang2 macam .. kdg2 mcm abang.. kadang2 macam pakwe.. kdg2 mcm suami pon ye jugak... but anyhow dia orang yang paling rapat..
rasa kosong bila xde dia - mebi sebab dah selalu dia ade.. gonna annoyed him.. and he annoyed me.. but bila dia xde.. rasa kosong
good listener - as orang yang fragile and banyak masalah... i love to spill all my things dekat dia.. and he will quietly listen to me.. walaupon kadang2 tu dia boleh tertido (apee.. ko ingat aku nyanyi lullaby)
my biggest supporter - i hav a bad relationship with my mom n other siblings.. so.. whenever i ade bende yang i need support or opinion.. he is the first name come out kat kepala.. and he is there to support me.
tempat bersandar - after my dad passed away, kehadiran dia ni ibarat macam ruang kosong yg my dad tinggalkan tu dia isi... dia amik berat.. dia jaga.. dia prihatin. even my mom xboleh lawan dia..








Love,
Cik Purple

No comments:

Post a Comment