Sunday, July 8, 2018

Taman Eko Rimba, Bukit Nanas


halluuu hallu..
hari ni berkesempatan berjalan jalan...
hahaha.. orang bz beraya.. aku bz berjalan..
ahahha..
ape de hal kan...

pagi2  scroll scroll twitter tetiba terbaca...
"Rasa macam nak main camera. siapa nak teman?"
dan seketul ladybie yang kegedikan pon membalas "JOM"
haaa.. disitu la permulaan cerita activiti hari ini..

so.. si kawan ajak ke Taman Eko Rimba, Bukit Nanas.
dia tnye.. best ke x?
since aku xpernah pergi... cakap je la tak tahu..
then bgtau dia.. yang Lola penah pergi..
ha... langsung diajak sekali.. hahaha



so... bergerak la kami ke Bukit Nanas..
ermm... landmark : KL Tower
tapi xyah pon nak menara tu....
taman eko rimba ni tepi tepi KL Tower tu je..



ha ha ha ... abaikan kegedikan saya bergambar pliss..
tu.. nak tunjuk.. iols dah sampaiii..
ade pintu gerbang.. tapi laluan mencuram..
nak buat aksi sexayy macam ni kena hati2 ya.. hehhe..

Apa yang best kat Taman Eko Rimba, KL ni?
 ~ ermmm.. hutan simpan yang x berapa besar... kiranya sesuai la untuk pengunjung
~ banyak gilerrr jambatan gantung... 
~scenery dia cantikkkk
~ cantik kalau nak amik gambar

Lola sedang cuba pose yang terbaikk 
aku memang.. pantang ade peluang..
boleh jeee buat potoshoot gitu..
hahahaha.. and macam macam la pose.. macam2 gaya kitorang buat..
tapi.. kat camera si kawan tu laaa.. 
pastu aku basuh si lola.. suh pose cecantik... pose itu ini..
n ape lagi.. snap snap snap.. 

so.. pada yang nak amik gambar...
bajet kurang..
nak view cantik... santai2 gitu..
blh try pergi ni tauu.. hehehe
recommended~!!!






Love,
Ladybie

No comments:

Post a Comment